اجرای پارکت بسیار زیبا در مناطق ویلایی کردان

اجرای پارکت بسیار زیبا در مناطق ویلایی کردان

01. مقدمه پروژه

پروژه فوق در یکی از بهترین مناطق ویلایی کردان واقع شده است. آرشیتکت این پروژه جناب مهندس پویا شجاعی به دلیل نوع دکوراسیون و رنگ بندی نهایی سالن ها از پارکت های BOEN JAGV2PTD - JATOBA 3STRIP 3LAYER PROTECT ULTRA ۱۴*۲۰۹*۲۲۰۰ شرکت که از بهترین و پر فروش ترین پارکت های تمام چوب می باشد به عنوان کفپوش فضای داخلی استفاده نمود. این پارکت به دلیل دارا بودن ضخامت ۱۴ میلیمتر و روکش تمام چوب جاتوبا از مقاوم ترین پارکت ها جهت اجرای کف سالن های ساختمان های ویلایی می باشد.

02. بستر کار اجرایی

نصب پارکت های این پروژه به دلیل داشتن ۳ لایه متراکم به وسیله فوم سایلنت می باشد. مهندسین نصب قبل از اجرا بستر کار که به وسیله موزاییک فرش شده بود از نظر تراز و شمشه ای بودن کنترل نموده و پس از حصول اطمینان از کیفیت بستر اجرا نسبت به نصب پارکت اقدام شده است. جهت اجرای این پارکت در ابتدا فوم سایلنت مخصوص ۳ میلیمتر در تمام نقاط مورد نظر پهن شده و بعد از آن مقاطع پارکت های خریداری شده به روش کام و زبانه در کنار یکدیگر قرار گرفته و نصب شده اند. این نکته بسیار مهم است داشتن حداقل فاصله مورد نیاز (۵ الی ۸ میلیمتر) با دیوار های طرفین جهت جلوگیری از انبساط و انقباض حتما رعایت شود.

03. مشخصات فنی اجرایی

یکی از قسمت های اجرا شده پارکت در این پروژه پلکان دسترسی طبقه همکف به طبقه اول می‌باشد که به صورت دوبلکس بوده است. جهت اجرای این قسمت ابتدا نبشی های لب پله مخصوص پارکت جاتوبا که بنا به درخواست کارفرما کمی تیره تر انتخاب شده‌اند به وسیله چسب مخصوص پلی اورتان به کف پله نصب شده اند و بعد از آن پارکت کف و پیشانی به لب پله با چسب متصل شده اند. متراژ این پروژه ۳۶۰ مترمربع بوده است که در مدت زمان ۱۰ روز کاری اجرا شده است.

شرکت پارس آرای کوهستان اولین و معتبرترین مرجع چوب‌های تخصصی صنعت ساختمان

شما عزیزان می‌توانید جهت کسب اطلعات از قیمت و یا مشاوره برای یافتن پارک مورد نظر خود با کارشناسان ما تماس حاصل بفرمایید.